Αγαπητοί φίλοι – Αγαπητές φίλες
Παρακαλούμε να διαθέσετε κάποιο χρόνο,
για να ασχοληθείτε με τα παρακάτω. Θα ψυχαγωγηθείτε, θα εντυπωσιαστείτε, ίσως
συγκινηθείτε και συγχρόνως θα δείτε ότι άξιζε τον κόπο.
Όλοι συμφωνούμε στο ότι όσοι
άνθρωποι έχουν προσφέρει πολλά ο καθένας στον τομέα του, ή έχουν επιδείξει
κάποιο εξαιρετικό ταλέντο πρέπει να αναγνωρίζονται και να τιμώνται ακόμη και
μετά το θάνατό τους, το δε έργο τους να διασώζεται και να δημοσιοποιείται. Αυτό
είναι πιο επιτακτικά αναγκαίο για όσους από αυτούς είχαν επί πλέον εξαιρετικό
χαρακτήρα που τους κατατάσσει στην κατηγορία των «σπάνιων» ανθρώπων. Δυστυχώς
αυτό συνήθως δε συμβαίνει. Τα περισσότερα ανθρώπινα έργα και η μνήμη των
δημιουργών τους συνήθως χάνονται στο πέρασμα του χρόνου…
Είμαστε μια ομάδα ατόμων από την
Ελλάδα και την Κύπρο, που αγαπάμε το ποιοτικό ελληνικό τραγούδι. Έχουμε στρέψει την προσοχή μας
συγκεκριμένα σε έναν ερμηνευτή και ηθοποιό με πολλά φωνητικά και ερμηνευτικά προσόντα, από τα οποία μερικά είναι σπάνια, και πρωτοπόρο στο «πάντρεμα» του τραγουδιού
με το θέατρο, που όμως όταν άρχισε να αναγνωρίζεται και να αγαπιέται από τον
κόσμο ασθένησε και απεβίωσε το 1993 σε ηλικία μόλις 35 ετών. Λεγόταν Διονύσης Θεοδόσης. Όλοι όσοι τον είχαν
γνωρίσει ή είχαν συνεργαστεί μαζί του, του έχουν πλέξει το εγκώμιο ως ερμηνευτή
και ανθρώπου, αλλά δεν είναι γνωστός στους νεότερους. Προσπαθούμε λοιπόν να
αποκαταστήσουμε τη μνήμη του και να αναδείξουμε το έργο του, ώστε να γραφτεί
στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού ως σπουδαίος καλλιτέχνης και ως εξαιρετικός
άνθρωπος, και να βρει τη θέση που του αξίζει στο ελληνικό τραγούδι. Στο
τέλος σκοπεύουμε να ζητήσουμε τη βοήθειά σας για αυτό, αλλά θέλουμε και
να τον γνωρίσετε, όσο είναι δυνατόν.
Να τι έχουν πει για αυτόν άνθρωποι
με τους οποίους συνεργάστηκε ή και είχε στενή φιλία:
Μιχάλης Τερζής
(συνθέτης), το 2008: «Μου
έκανε εντύπωση το φυσικό ηχόχρωμα της φωνής του (όμορφη, ζεστή και πολύ εκφραστική
φωνή με πολλές δυνατότητες), η αφοσίωσή του στο στόχο και στη λιτή χωρίς
υπερβολές έκφραση, η ανάγκη του να του δοθεί μια ευκαιρία και η επαγγελματική
του συνέπεια. ...Η φυσική του παρουσία κοσμούσε το τραγούδι μας με αισθαντικές
ερμηνείες. Τραγούδησε υπέροχα τραγούδια με τόση επιτυχία! ...Το τελευταίο που μου
έχει μείνει από αυτόν είναι η εικόνα ενός νέου τραγουδιστή με σφρίγος δυναμισμό
και αυτοπεποίθηση για τις ικανότητές του, ώριμου πλέον να κάνει το καλύτερο.
Είχε πολλά σχέδια και ήταν έτοιμος να τα πραγματοποιήσει. Άνθρωπος με αρχές και
ήθος, με αξιοπρέπεια και στωικότητα στη δοκιμασία, αυτός ήταν ο Διονύσης
Θεοδόσης».
Γιάννης Σπανός
(συνθέτης), το 1993 και το 2008: «Ο
Διονύσης Θεοδόσης ήταν γεννημένος για τραγουδιστής. Το 'χε μέσα του. Έκανε κάτι φωνητικά άλλο πράγμα. Ήταν φτιαγμένος για να γίνει όχι απλώς τραγουδιστής αλλά πολύ μεγάλος τραγουδιστής - ερμηνευτής. Εκτός από τη φωνή ερμήνευε τα τραγούδια. Τα είχε όλα μαζί και αν δεν ήταν τόσο άτυχος θα ήταν σίγουρα ο τραγουδιστής της δεκαετίας. Ήθελα να υπογραμμίσω και το εσωτερικό ήθος και τη μοναδική έμφυτη ευγένεια που είχε σαν άνθρωπος. Τον αγαπούσα
και τον πίστευα πολύ». Λυπάμαι πολύ που χάθηκε. Είναι αναντικατάστατος».
Μάριος Τόκας (συνθέτης), το 1993: «Ο Διονύσης Θεοδόσης κατά
την άποψή μου – και αυτό να μη θεωρηθεί υπερβολή – ήταν ο επόμενος μεγάλος
τραγουδιστής του ελληνικού τραγουδιού».
Γιώργος Χατζηνάσιος
(συνθέτης), το 1993: «Ο Διονύσης Θεοδόσης ήταν η εκφρασμένη ποιότητα και σαν άνθρωπος αλλά και σαν
καλλιτέχνης. …Η οδύνη όλων των συνεργατών και όλων των φίλων του είναι πάρα
πολύ μεγάλη, γιατί χάθηκε ένας σπουδαίος καλλιτέχνης πριν ακόμα τον αναγνωρίσει
το κοινό, πριν ακόμα δώσει τα διαπιστευτήριά του. Είχαμε μια μεγάλη επιτυχία με
το Διονύση, όταν τραγούδησε το "Μονόγραμμα" του Οδυσσέα Ελύτη μελοποιημένο, και
ευθέως μπορώ να πω αυτή τη στιγμή ότι έκτοτε κανείς δε μπόρεσε να ερμηνεύσει το
ποίημα τόσο τέλεια όσο ο Διονύσης».
Θάνος Μικρούτσικος
(συνθέτης), το 2008: «Σαν
άνθρωπος ήταν γλυκύτατος, ένα πολύ ήρεμο και ευγενέστατο παιδί, με ατσαλάκωτη
ευγένεια. Σαν τραγουδιστής ήταν σπουδαίος, τεχνικά άρτιος (ίσως στη δεκαετία
του 80 να μην υπήρχε καλύτερος) και ιδανικός για να τραγουδήσει Γιάννη Σπανό. ...Ήταν άξιος να κερδίσει πολλές «μάχες» στο τραγούδι
μας. Είχε αρχίσει να φαίνεται αυτό, και ακριβώς τη στιγμή της ανόδου του τον
χτύπησε το κακό. Εύχομαι να μείνουν τα λίγα, αλλά καλά τραγούδια που πρόλαβε να
πει, για να μας θυμίζει τον παλιό καιρό με τη ζεστή φωνή του, που χάθηκε τόσο
νωρίς».
Χρήστος
Νικολόπουλος (συνθέτης), το 2008: «Ήταν ένας αξιόλογος άνθρωπος πάνω απ’ όλα. Άψογος στη συνεργασία του,
πολιτισμένος στους τρόπους του, ευγενικός και φυσικά, καλός τραγουδιστής.
Νομίζω ότι αν ζούσε θα είχε καλή θέση στους νεότερους τραγουδιστές».
Ηλίας Ανδριόπουλος
(συνθέτης), το 1993: «Είχε
ωραίο προσωπικό χρώμα και διέθετε ξεχωριστή ευγένεια και αξιοπρέπεια. Είχε να δώσει πολλά πράγματα...»
Ανδρέας Νεοφυτίδης
(στιχουργός), το 2008: «…Δε
θα λησμονήσω ποτέ με τι ιερή αφοσίωση προσερχόταν ο Διονύσης στο στούντιο και
με τι ευλαβές πάθος μελέτησε και ηχογράφησε τελικά τα δυο μου τραγούδια. Η
ερμηνεία του αποδείχθηκε καταλυτική. …Τι τραγούδια θα είχαμε ειπωμένα από αυτή την εξαίσια και τόσο πρόωρα χαμένη φωνή, δηλαδή τι τραγούδια θα εκαλείτο ο
ίδιος να ερμηνεύσει ή τι τραγούδια θα επέβαλλε η φωνή του να γραφτούν για
αυτήν! … Ο αδόκητος θάνατός του στέρησε το ελληνικό τραγούδι από μια μεγάλη
φωνή και αρκετούς δημιουργούς – συνθέτες και στιχουργούς – τη δυνατότητα όχι
μόνο της ποιοτικής δημιουργίας αλλά και πρωτίστως της πρωτοποριακής, με την
έννοια ότι πέρα από τη φωνή του ο Διονύσης Θεοδόσης διέθετε λεπτή καλλιέργεια,
πάμπολλες ευαισθησίες και ένα ανήσυχο αλλά και επιδεκτικό πνεύμα και
εμφανιζόταν πανέτοιμος να βαδίσει σε νέους δρόμους καλλιτεχνικής δημιουργίας».
Γιώργος Νταλάρας
(ερμηνευτής), το 1993 και το 2008: «Ήταν
στενός μου φίλος και συνεργάτης, ένα γλυκό παιδί, γεμάτο καλοσύνη. Από την αρχή
ξεχώριζες το ταλέντο του, την ευαισθησία του, την αφοσίωσή του στο τραγούδι. Είχε
πολλές προοπτικές... Ήταν πάντα ολόσωστος. Δεν φαλτσάριζε ποτέ. Η φωνή του ήταν
μουσικό όργανο. Επί πλέον ήταν ευέλικτος και καλλίφωνος, καλόηχος. Έκανε όλες
τις φωνές δεύτερες, τρίτες με καταπληκτική ευκολία. Δε θα μπορούσα να βρω
καλύτερο συνεργάτη στα Latin. ...Ήταν υπόδειγμα τραγουδιστή,
έντιμου ανθρώπου, καλού φίλου, καλού συναδέλφου. Πράος αλλά έμπειρος με τη ζωή
και τους ανθρώπους με πνευματικότητα αγωγή και τεράστιο θάρρος και υπομονή,
όπως απέδειξε στη σύντομη ζωή του».
Πένυ Ξενάκη
(ερμηνεύτρια), το 2008: «Η
ιδιαιτερότητά του ως καλλιτέχνης ήταν η ίδια η φωνή του και το συναίσθημα που
έβγαζε τραγουδώντας. Ήταν μουσικός – τραγουδιστής. Είχε μια χαρακτηριστική
ευκολία στο να κάνει διάφορες φωνές και τέρτσα. Άκουγε το τραγούδι και
εναρμόνιζε ταυτόχρονα τις φωνές. "Κεντούσε" μέσα στο τραγούδι. Σαν άνθρωπος
ήταν ένα υπέροχο παιδί, ένα καθαρό πλάσμα από όλες τις απόψεις και με εξαιρετικό
χιούμορ. Ίσως το μόνο φάλτσο του είναι το ότι έφυγε τόσο νωρίς. Δε στέρησε μόνο
εμάς από τη φιλία του αλλά και το ελληνικό τραγούδι».
Δέσποινα Κοντούδη (ερμηνεύτρια), το 2008: «Σαν
τραγουδιστής ήταν συγκλονιστικός, ζούσε για το τραγούδι. Δηλαδή, για να πει ένα
τραγούδι καλά, μπορούσε να κάτσει όλη την προηγούμενη μέρα στο κρεβάτι, για να
’ναι ξεκούραστος και να μπορεί να βγάλει την ψυχή του! Σαν άνθρωπος ήταν πολύ ευγενής, ευαίσθητος, πολύ λεπτός στους τρόπους,
είχε πάρα πολύ γρήγορο μυαλό και διάβαζε πολλά βιβλία».
Μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που του έχουν αποδοθεί από
ανθρώπους που τον γνώρισαν με οποιοδήποτε τρόπο είναι οι εξής:
Η καλλιτεχνική και η ανθρώπινη αξία του ήταν πάνω απ’ τα επίγεια,
άγγιζε το Θείο το Ουράνιο ιδανικό / η παρουσία του εξέπεμπε ασύγκριτη ποιότητα
/ ήταν φορέας πολιτισμού / εξαιρετικό παλικάρι / σπάνιος άνθρωπος / υπέροχος
άνθρωπος / απίστευτος άνθρωπος / τεράστιος άνθρωπος / εξαιρετικός άνθρωπος /
ήρεμος και χαμηλών τόνων / σεμνός / ουσιαστικός / ζεστός / αξιοπρεπής /
ευαίσθητος / εύστροφος / γενναίος / με απίστευτη δύναμη / ευγενική φυσιογνωμία
/ ένας άγγελος / σπουδαίος φίλος / διαμάντι / η πιο γλυκιά ψυχή / αγαπημένος /
με απέραντη καλοσύνη / με παιδική αθωότητα και πολλά όνειρα / με ήθος / πολύ
λεπτός στους τρόπους του / άψογος στη συνεργασία του / ποτέ δεν «καβάλησε το
καλάμι»
Μπορείτε να πάρετε μια αντιπροσωπευτική
εικόνα από την πορεία του ως ηθοποιός και ερμηνευτής και από τις φωνητικές και
σκηνικές μεταμορφώσεις του από τραγούδι σε τραγούδι (τις οποίες θα αναλύσουμε
παρακάτω), στο βίντεο που αναρτήσαμε στη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=PMqrzXwC49k.
Επίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε
αναλυτικά την έρευνά μας, πηγαίνοντας στις διευθύνσεις που σας υποδεικνύουμε
παρακάτω, ώστε να διαμορφώσετε τη δική σας γνώμη και να γίνετε και εσείς κριτές
του. Προσπαθήστε να κρίνετε με βάση τα ερμηνευτικά χαρακτηριστικά που
περιγράφουμε και όχι το αν σας αρέσουν ή όχι τα συγκεκριμένα τραγούδια (τα
οποία αφού έχουν περάσει αρκετά χρόνια ίσως μερικοί θεωρήσουν παρωχημένα).
Όσοι δεν επιθυμείτε να το κάνετε, παρακαλούμε να διαβάσετε τα ερμηνευτικά
χαρακτηριστικά που περιγράφουμε παρακάτω και μετά να πάτε στο*.
Κατά τη γνώμη μας, από όσα έχουν
πει για αυτόν οι συνθέτες, οι τραγουδιστές και οι στιχουργοί με τους οποίους
συνεργάστηκε, από όσα έχει πει ο ίδιος σε συνεντεύξεις του και κυρίως από τη
μελέτη των τραγουδιών που βρίσκονται μέχρι τώρα αναρτημένα στο διαδίκτυο, τα
οποία αυτός είχε ερμηνεύσει, είτε μόνος του με δύο φωνές, είτε μόνος του με μία
φωνή, είτε ως κύρια φωνή, είτε με τη β' ή γ' φωνή, είτε κάνοντας άλλα φωνητικά,
προκύπτει ότι είχε τα παρακάτω προσόντα και δυνατότητες:
01)
Τέλεια άρθρωση.
02) Άψογη τεχνική.
03) Άψογη αίσθηση του ρυθμού.
04) Μεγάλη συνολική έκταση φωνής, μαζί με το φαλσέττο.
05) Ικανότητα να μη γίνεται αντιληπτή η μετάβασή του από την "πραγματική" φωνή στο φαλσέττο. https://www.youtube.com/watch?v=M9xP8dIJYdc&ab_channel=%CE%93%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82 Αφιλότιμη
06) Αυτοπεποίθηση και θάρρος, ώστε να τραγουδάει ακόμη και πολύ δύσκολα τραγούδια (που έχουν είτε έκταση 2 οκτάβες, είτε φωνητικά με πάρα πολύ ψηλές
για άνδρα νότες, είτε και τα δύο συγχρόνως).
https://www.youtube.com/watch?v=ehoqqYKRx94 Πώς;
– 2 οκτάβες, από σολ μέχρι σολ
https://www.youtube.com/watch?v=b4zCZRvv2a4 Κοιμήσου
Θανασάκη μου (θεατρικό έργο «Ο Νάσος») – 2 οκτάβες μαζί με τα φωνητικά, από ρε μέχρι ρε.
07) Πολύ ωραία χροιά φωνής στη μεσαία περιοχή, «ζεστή» και πολύ εκφραστική.
https://www.youtube.com/watch?v=U74VWfdf-Bc Πόσο λυπάμαι
08) Ευελιξία στη μίξη του ήχου, που του επέτρεπε να δημιουργεί αρκετές διαφορετικές χροιές, όπως οι μίμοι. Αυτή η ικανότητα είναι σπάνια και θα τη διαπιστώσετε
στο 20Α).
09) Πολύ
«ζεστές» χαμηλές νότες (αυτό θα το διαπιστώσατε ήδη στο 06 [Πώς;]).
10) Πολύ
ωραία, μαλακά γυρίσματα.
https://www.youtube.com/watch?v=cOX45TZGKL8 Πικρό παράπονο
11) Ωραίες καταλήξεις και με δυνατότητα μεγάλης διάρκειας. https://www.youtube.com/watchv=EU8mWtKu3Ts&ab_channel=BlueMagic Στη λεωφόρο της αγάπης
12)
Μπορούσε να τραγουδάει και δυνατά αλλά η φωνή του να παραμένει γλυκιά.
https://www.youtube.com/watch?v=pS3Qe9A-x6c Αν
ξανακατεβείς Χριστέ στη γη
13) Μουσικότητα (αντίληψη της μουσικής). Για αυτό το λόγο ακούγοντας ένα τραγούδι, μπορούσε ταυτόχρονα να τραγουδάει τη β' ή τη γ' φωνή, ή υπέροχα φωνητικά.
14)
Μπορούσε να λειτουργεί ως ερμηνευτής και μουσικός ταυτόχρονα.
https://www.youtube.com/watch?v=DhJSVlXHXEI Μαγική πόλη
15) Είχε ήθος και πνευματικότητα. https://www.youtube.com/watch?v=_64-qNBzizI&ab_channel=%CE%93%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82 Θα με θυμηθείς
16) Μπορούσε να αλλάζει την ερμηνεία και τη σκηνική παρουσία του ίδιου τραγουδιού
σε διαφορετικές περιστάσεις.
https://www.youtube.com/watch?v=ScGbC9SmvBw Τις νύχτες που κυκλοφορώ Στην Ε.Ρ.Τ.
https://www.youtube.com/watch?v=i4gunSllTD4 Τις
νύχτες που κυκλοφορώ Στο «Αττικόν»
https://www.youtube.com/watch?v=f14bwwS_vsY Κι
όλο εγώ περίμενα Σε βίντεο
κλιπ
https://www.youtube.com/watch?v=29n5l1Za8Ss Κι όλο εγώ περίμενα Σε συναυλία
17) Έκανε πολύ καλή προετοιμασία των τραγουδιών, δίνοντας μεγάλη σημασία και στους στίχους.
18) Τραγουδούσε όλα τα είδη τραγουδιών (ρετρό, υπόγεια, ροκ, μοντέρνα της εποχής
του, τρυφερές μπαλάντες, λαϊκές μπαλάντες, ηλεκτρικές μπαλάντες, έντεχνα, λαϊκά,
λαϊκά – σουξέ, παραδοσιακά, γαλλικά και ιταλικά τραγούδια), το κάθε είδος με
διαφορετικό τρόπο, σαν να ήταν κάποιος άλλος (αυτό θα το διαπιστώσετε στο 20Α).
19)
Μπορούσε να αλλάζει γρήγορα ύφος, από ένα τραγούδι σε επόμενο διαφορετικού
είδους.
https://www.youtube.com/watch?v=4XNUejP8NOg 27:57
μέχρι 31:00 Έτσι σ’ αγάπησα
31:00
μέχρι 33:51 Με το στόμα γεμάτο φιλιά
20)
Θεατρικές τεχνικές, σε όσων τραγουδιών οι στίχοι το επέτρεπαν (είχε σπουδάσει ηθοποιός
για αυτό το σκοπό). Αυτές ήταν οι εξής:
Α) Οι
αλλαγές της χροιάς της φωνής του, όπως αναφέρθηκε παραπάνω:
·
Δημιουργούσε
κάθε φορά κατάλληλη χροιά ανάλογα με το τραγούδι.
https://www.youtube.com/watch?v=JCO4KxZqJa4 Ο δρόμος είναι ζωή δεν
είναι σινεμά
https://www.youtube.com/watch?v=8qo-_R7oyOk Μονόγραμμα
https://www.youtube.com/watch?v=wAWwP1EB5O0 Τι να πεις τι να πω
https://www.youtube.com/watch?v=lVsCK16pBTo Σπασμένο καράβι
https://www.youtube.com/watch?v=6lCcBjrZhjE Έξοδος κινδύνου
https://www.youtube.com/watch?v=EU8mWtKu3Ts Στη λεωφόρο της αγάπης
https://www.youtube.com/watch?v=9GsIcAbYuuk Με το πλοίο του Φελίνι
https://www.youtube.com/watch?v=3BoJ2Nci1iM Το μπουφάν
https://www.youtube.com/watch?v=SvFoYXe7ceg Η
νύχτα μυρίζει γιασεμί
https://www.youtube.com/watch?v=x2B4VR-GBVo Τα 18 σου χρόνια
Έλα κρυφά έλα λαθραία
https://www.youtube.com/watch?v=8tw8UazMG_k Όσο κρατάει ένας καφές
https://www.youtube.com/watch?v=67kEsc4PzQQ
Άδεια θρανία
https://www.youtube.com/watch?v=UzA0TfAM4I8 Σ’ αυτή την πόλη
https://www.youtube.com/watch?v=CQOmdiJz9es
Κυπραία φωνή
·
Την
άλλαζε ακόμη και μέσα στο ίδιο τραγούδι όταν χρειαζόταν.
https://www.youtube.com/watch?v=H4B0IPY-pYM Ρωμαίικο ΙΙ
· Όταν
τραγουδούσε τη β' φωνή δημιουργούσε χροιά που να ταιριάζει και με αυτή του
τραγουδιστή ή της τραγουδίστριας της α' φωνής!
https://www.youtube.com/watch?v=T7qPwsPsdss Μες στη ζωή σου θα μπω
https://www.youtube.com/watch?v=wunnugeuLXI Κι αν σ’ αγαπώ δε σ’
ορίζω
https://www.youtube.com/watch?v=WTNYG0b7wus Για σένα εγώ
https://www.youtube.com/watch?v=ftyS3w85dxg Φοβάμαι
https://www.youtube.com/watch?v=ftyS3w85dxg Φοβάμαι
https://www.youtube.com/watch?v=6bO-WQa_SKk
Το
πουκάμισο το θαλασσί
Β) Οι
λυγμοί, οι κινήσεις των χεριών, του κεφαλιού και του σώματος, οι εκφράσεις του
προσώπου και των ματιών.
https://www.youtube.com/watch?v=opGAYqH4BrU
Τι μπορούσα να σου πω
https://www.youtube.com/watch?v=-8dp4dsJIjM Από μακριά εσένανε
κοιτάζω (στο θεατρικό έργο «Ο Νάσος»)
Γ) Το
κράτημα του μικροφώνου με εκφραστικό τρόπο όταν ήταν στη βάση του και η
αποδέσμευσή του από τη βάση σε επιλεγμένες φάσεις μερικών τραγουδιών.
https://www.youtube.com/watch?v=TDGQYu-saiE
Της Χαλιμάς τα παραμύθια
Με όλα αυτά μετέδιδε συναισθήματα,
συνέπαιρνε και ενθουσίαζε το ακροατήριό του, αλλά και εμάς ακόμη και τώρα, όταν
τον βλέπουμε στα βίντεο.
*Από
τα παραπάνω καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι δεν είχε απλά και μόνο μια πολύ
ωραία φωνή και ότι η συνύπαρξη στο ερμηνευτικό προφίλ του όλων των παραπάνω
χαρακτηριστικών και ταλέντων (που είναι σπάνιο να συγκεντρώνονται
όλα στον ίδιο άνθρωπο) τον κατατάσσει δικαιωματικά στους κορυφαίους ερμηνευτές.
Οι σημερινοί μεγάλοι συνθέτες, τραγουδιστές, στιχουργοί, άνθρωποι των
δισκογραφικών εταιρειών, παλαιοί δημοσιογράφοι, τον θυμούνται ως σπουδαίο
καλλιτέχνη, όμως δεν έμεινε στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού, επειδή
χάθηκε πρόωρα και δεν έχει τιμηθεί από τηλεοπτικές εκπομπές.
Και τώρα εσείς, μετά από αυτά που
είδατε και ακούσατε ποια γνώμη έχετε για το Διονύση Θεοδόση; Συμφωνείτε ότι
πρέπει να αναγνωριστεί ως σπουδαίος ερμηνευτής; Αν ναι, βοηθήστε μας – ως
προσφορά στον ελληνικό πολιτισμό – να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να τιμηθεί η
μνήμη του και να διασωθούν συστηματικά οι ερμηνείες του:
1) Στείλτε αυτό το
κείμενο ή τη διεύθυνση στην οποία είναι αναρτημένο ή τη διεύθυνση του βίντεο
που αναφέρεται παραπάνω ή τη διεύθυνση της σελίδας μας στο facebook https://www.facebook.com/DionysisTheodosis1958 ή και το λογαριασμό μας στο Instagram https://www.instagram.com/filoi_diontheodosi και σε κάποιους άλλους.
2) Αν τυχόν έχετε παλαιές
βιντεοκασέτες από το φεστιβάλ Ελληνικού τραγουδιού (στη Θεσσαλονίκη) του 1981, στο
οποίο συμμετείχε ο Διονύσης Θεοδόσης, ή από τηλεοπτικές εκπομπές, ή από
νυχτερινά κέντρα, ή από συναυλίες ή άλλες εκδηλώσεις στις οποίες εμφανιζόταν, ή προσωπικές φωτογραφίες του παρακαλούμε
να μας τα διαθέσετε, για να τα αξιοποιήσουμε.
3) Γράψτε μας με πεζά (μικρά) ελληνικά γράμματα και με τόνους το ονοματεπώνυμο και τον τόπο κατοικίας σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση filoidiontheod@yahoo.com για να συνεχίζουμε να πιέζουμε με τη δύναμη πολλών υπογραφών αποτελεσματικά τις μουσικές εκπομπές να του κάνουν αφιερώματα και να μεταδίδουν ερμηνείες του (μέχρι τώρα έχουμε πετύχει 5 ραδιοφωνικά αφιερώματα και ένα μικρό τηλεοπτικό) και να έχουμε δύναμη και όταν απευθυνόμαστε σε πρόσωπα και φορείς ζητώντας αδημοσίευτο υλικό.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ "ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΘΕΟΔΟΣΗ"
''ΚΙ ΟΛΟ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ'', ΤΟ ΠΑΙΖΑΜΕ , ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ '80 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ .
ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ , ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΝΩΡΙΣ ...
Συναρπαστικη φωνη,ευαισθητη,τρυφερη,μελωδικη,μαγικη!!Ωραια παρουσια,ξεχωριστος κι αγαπημενος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς καλή μας φίλη. Όλα αυτά. Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία εδώ και για το σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας υπέροχος ερμηνευτής
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς έφυγε πολύ νέος και δεν πρόλαβε να μεγαλουργήσει γιατί σίγουρα αυτό θα γινόταν, είμαστε από τους τυχερούς όσοι προλάβαμε να τον ακούσουμε και όταν τώρα ακούμε τα τραγούδια του τον μνημονευουμε ως "άλλος ένας βιαστικός ".
Είναι ακριβώς έτσι! Τώρα το μόνο εφικτό είναι να επαναφέρουμε τη μνήμη του να εξασφαλίσουμε την υστεροφημία του, να συγκεντρώσουμε τις ερμηνείες του και να τις επιστρέψουμε ως κομμάτια πολιτισμού στο λαό μας.
Διαγραφή